مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 14:112016-08-30اقتصادي

عصر امروز بروجرد میزبان برگزاری کارگاه آموزشی طرح کاج در غرب کشور بود


عصرر امروز شهرستان بروجرد میزبان برگزاری کارگاه آموزشی طرح کاج در غرب کشور با حضور 5 استان لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه و کردستان بود.

- بروجرد میزبان برگزاری کارگاه آموزشی طرح کاج در غرب کشور بود عصرر امروز شهرستان بروجرد میزبان برگزاری کارگاه آموزشی طرح کاج در غرب کشور با حضور 5 استان لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه و کردستان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بروجرد، کارگاه آموزشی طرح کاج (طرح استقرار مداخلات پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه کار و تولید) 5 استان غربی کشور امروز با میزبانی بروجرد و در هتل زاگرس این شهرستان برگزار شد.

این کارگاه با تولی‎گری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد به صورت منطقه‎ای با حضور نمایندگانی از 4 استان کشور و بنگاه‎های اقتصادی و تولیدی استان لرستان برگزار شد.

ماهیت این کارگاه‎ آموزشی مقابله با پدیده اعتیاد در محیط‎های کاری و ایجاد یک شبکه به منظور اجرای اقدامات مشترک با هدف پیشگیری از این آفت در فضاهای کاری است.

آگاهی بخشی، تغییر باورها درخصوص مصارف درمانی مواد مخدر، اصلاح باورهای نادرست، شناسایی افراد آسیب دیده از اعتیاد در محیط‎های کاری و سپری کردن مسیر درست منتهی به درمان آنها از اهداف برگزاری این کارگاه‎هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر امروز بروجرد میزبان برگزاری کارگاه آموزشی طرح کاج در غرب کشور بود

عصر امروز بروجرد میزبان برگزاری کارگاه آموزشی طرح کاج در غرب کشور بود