مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 12:362016-08-30اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج: سنندج رتبه اول حوزه دبستان کردستان را کسب کرد


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: این اداره در حوزه دبستان رتبه اول استان کردستان را کسب کرد.

- ابراهیم سلیمانی درگفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در اجرای تفاهم نامه سال 94، عملکرد شهرستان ها و مناطق در سه حوزه پیش دبستانی، دبستان و گروه های آموزشی مورد ارزیابی قرار گرفت که در مجموع، ناحیه یک سنندج رتبه اول، بانه رتبه دوم و مریوان رتبه سوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان قروه و سریش آباد، ناحیه 2 سنندج، سقز، کامیاران و دیواندره در رتبه های بعدی قرار گرفتند، بیان کرد: در ارزیابی به عمل آمده ناحیه یک سنندج، قروه، کامیاران، ناحیه 2 سنندج، بیجار و سروآباد نسبت به سال قبل از رشد خوبی برخوردار شده بودند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ستتدج در ادامه افزود: اگر ارزیابی علمی و هدفمند انجام نشود نمیتوان موفقیت را از شکست متمایز کرد و اگر موفقیت را تشخیص ندهیم نمی توانیم پاداش بدهیم.

سلیمانی ارزیابی های پویا و هدفمند را لازمه برنامه آموزشی دانست و اظهار کرد: ارزیابی ها اگر به صورت مستمر انجام پذیرد نه تنها از انحراف مسیر خودداری نموده بلکه فعالیت موفقیت آمیز و اهداف مدنظر تحقق خواهد یافت.

وی نتایج امتحانات خرداد 95 استان کردستان را نسبت به سال قبل بهتر ارزیابی کرد و افزود: میانگین نمرات دانش آموزان سال سوم متوسطه استان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج: سنندج رتبه اول حوزه دبستان کردستان را کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج: سنندج رتبه اول حوزه دبستان کردستان را کسب کرد