مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 12:262016-08-30سياسي

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی: آگاه سازی خانواده ها کلید مقابله با اعتیاد است


معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی آگاه سازی خانواده ها پیرامون عواقب سوءمصرف مواد مخدر را کلید مقابله با اعتیاد دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، شکرالله حسن بیگی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز اقامتی میان مدت خاطره سبز زنان اراک اظهار کرد: مراکز ترک اعتیاد از جمله مراکزی هستند که در امنیت و سلامت جامعه علاوه بر بازتوانی نقش بسزایی دارند و سبب کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم می شوند.

وی تصریح کرد: نگاه جامعه به فرد معتاد باید تغییر کند تا فرد معتاد بعد از پاک شدن بتواند در خانواده، جامعه و اجتماع بدون دغدغه حضور پیدا کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی افزود: مسؤولان و خانواده ها و مراکز آموزشی باید ضمن آگاهی و هشدار به فرزندان و جوانان آنان را از خطرات اعتیاد و مصرف مواد مخدر آگاه کنند، در واقع باید اصل پیشگیری در خصوص مواد مخدر مد نظر همه قرار گیرد.

حسن بیگی با بیان اینکه دولت و نهادهای اجتماعی در مسئله اعتیاد دارای مسئولیت هستند، افزود: امروز با برنامه ریزی های انجام شده با نهادهای متعدد مردمی برنامه هایی را در زمینه کمک به افراد بهبود یافته برای نجات آنان از چنگال اعتیاد به انجام رسانده ایم.

وی گفت: اعتیاد یک بحران و معضل اجتماعی است که از دل سایر معضلات بیرون می آید و خود نیز صدها معضل دیگر را به دنبال دارد، بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی: آگاه سازی خانواده ها کلید مقابله با اعتیاد است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی: آگاه سازی خانواده ها کلید مقابله با اعتیاد است