مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 11:402016-08-30فرهنگي

جلب اعتماد اصحاب فرهنگ و هنر از دستادوردهای مهم دولت تدبیر و امید است


نخستین گردهمایی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک به ابتکار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، شامگاه 8 شهریور در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، در این گردهمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، فرماندار ورامین، روئسای ادارات فرهنگ و ارشاد، مسئولان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک حضور داشتند.

برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این گردهمایی با اشاره به توفیقات چشمگیر دولت یازدهم در عرصه فرهنگ و هنر گفت: افزایش چشمگیر و قابل توجه اعتماد هنرمندان به دولت در سه سال اخیر منجر به خلق آثار ارزشمند و فاخری در رشته های مختلف هنری شده است.

وی افزود: در واقع افزایش میزان اعتماد اصحاب فرهنگ و هنر به دولت از جمله دستاوردهای مهم و قابل توجه دولت یازدهم در عرصه فرهنگ و هنر است.

وی اظهار کرد: تحقق این مهم و ایجاد ارتباط منطقی و دوسویه میان انجمن ها و مجامع فرهنگی با دولت زمینه مناسب برای خلق و تولید آثار ارزشمند و فاخر هنری در کشور را فراهم کرده است.

ضرغامی با اشاره به انجام فعالیت های فرهنگی هنری به همت انجمن ها و سپردن برنامه ها به دست متخصصان امر را یکی از وعده های دولت بیان کرد و افزود: افزایش میزان اقبال عمومی برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب اعتماد اصحاب فرهنگ و هنر از دستادوردهای مهم دولت تدبیر و امید است

جلب اعتماد اصحاب فرهنگ و هنر از دستادوردهای مهم دولت تدبیر و امید است