مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 10:402016-08-30اقتصادي

شکر تا یک ماه دیگر ارزان می شود


در حالی که طی ماه گذشته قیمت شکر رو به افزایش بود و به کیلویی حدود 4000 تومان رسید، دبیر انجمن صنایع قند و شکر اعلام کرد که تولید شکر از چغندرقند آغاز شده و قیمت این محصول در بازار رو به کاهش است و تا پایان شهریورماه به قیمت منطقی می رسد.

- بهمن دانایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال بهره برداری 15 روز زودتر از سال های قبل آغاز شده و پیش بینی می شود حدود شش میلیون تن چغندرقند برداشت شود، در حالی که سال گذشته میزان تولید این محصول پنج میلیون و 600 هزار تن بود.

وی با بیان این که قیمت شکر در بازار به کیلویی 2750 تومان کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: از روز گذشته خرید چغندرقند در استان آذربایجان غربی آغاز شده و در هفته جاری همه کارخانه های این استان شکر تولیدی خود را روانه بازار می کنند، همچنین در هفته آینده استان های کرمانشاه و همدان نیز خرید چغندرقند و شکر خود را آغاز می کنند.

دبیر انجمن صنایع قند و شکر اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال یک میلیون و 600 هزار تن شکر تولید شود که نیمی از آن از چغندرقند و نیمی دیگر از نیشکر صورت خواهد گرفت و بازار در آینده نزدیک تا پایان ماه جاری به تعادل قیمتی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکر تا یک ماه دیگر ارزان می شود

شکر تا یک ماه دیگر ارزان می شود