مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 10:402016-08-30سياسي

اختصاص 2 میلیارد دلار برای خرید ناوگان قطار شهری


سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با اشاره به وضع حمل و نقل شهری و تاکید دولت بر بهبود شرایط زیست محیطی و رفع آلودگی گفت: در این راستا، در شورای اقتصاد برای تولید 2000 دستگاه واگن قطار شهری به ارزش 2 میلیارد دلار اجازه فاینانس داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"، محمدباقر نوبخت همچنین در خصوص بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی افزود: در مصوبه دیگری در هیئت وزیران سه ماده به لایحه برنامه ششم افزوده شد؛ لایحه برنامه ششم در خصوص 32 موضوع بخشی و 15 موضوع فرابخشی به تفصیل اهداف کمی و کیفی بالغ بر 2000 صفحه تهیه و به مجلس تقدیم شد.

وی اضافه کرد: افزودن سه ماده به لایحه در راستای همکاری مجلس و دولت است.

نوبخت ادامه داد: مجلس نهم کلیات این لایحه را تصویب کرد اما فرصت پیدا نکرد که به جلسه علنی آن را ارائه کند؛ مجلس فعلی این لایحه را مجددا اعلام وصول کرد و کمیسیون های مختلف مجلس این لایحه را با اصلاحاتی تصویب کردند و به کمیسیون تلفیق یا ارائه کردند و یا در حال ارائه هستند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه بعد از ظهر امروز نیز کمیسیون تلفیق برای رسیدگی به کلیات لایحه تشکیل خواهد شد، گفت: نکته ای که به عنوان نوآوری در لایحه وجود داشت این بود که ضمن اینکه ما همه برنامه را به مجلس تقدیم کردیم اما فقط آن احکامی که مورد نیاز بود برای اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 میلیارد دلار برای خرید ناوگان قطار شهری

اختصاص 2 میلیارد دلار برای خرید ناوگان قطار شهری