مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 10:252016-08-30اقتصادي

برق امسال گران می شود


اکنون که در آستانه ورود به نیمه دوم سال 95 هستیم، مصوبه جدید دولت در خصوص تعدیل نرخ برق در حال گذراندن مراحل نهایی است و شنیده ها حاکی از این است که سومین دوره تعدیل نرخ برق در دولت یازدهم نیز به میزان حدود 20 درصد در تمامی پلکان های مصرفی خواهد بود.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 11 اکنون که در آستانه ورود به نیمه دوم سال 95 هستیم، مصوبه جدید دولت در خصوص تعدیل نرخ برق در حال گذراندن مراحل نهایی است و شنیده ها حاکی از این است که سومین دوره تعدیل نرخ برق در دولت یازدهم نیز به میزان حدود 20 درصد در تمامی پلکان های مصرفی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آذرماه سال گذشته بود که خبرگزاری تسنیم با انتشار گزارشی از قطعی شدن اجرای دور سوم تعدیل نرخ برق در دولت یازدهم در سال 95 خبر داده بود.

در این گزارش ذکر شده بود که در شورای عالی اقتصاد، اجماع نظر بیشتر به افزایش برخی نرخ ها از جمله نرخ مصرفی برق در نیمه دوم سال 95 است.

اکنون که در آستانه ورود به نیمه دوم سال هستیم، مصوبه جدید دولت در خصوص تعدیل نرخ برق در حال گذراندن مراحل نهایی است.

هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در این خصوص به تسنیم گفت: "احتمالاً یک تغییر جزیی در تعرفه های برق به زودی اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق امسال گران می شود

برق امسال گران می شود