مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 09:352016-08-30حوادث

افتادن بونکر حامل 20 تن بتن روی پایانه تاکسیرانی نوبنیاد تهران


آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین کامیون کرده و راننده 40 ساله را در حالیکه دچار آسیب دیدگی شده بود، برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از واژگونی بونکر حامل 20 تن بتن بر روی پایانه تاکسیرانی در محدوده میدان نوبنیاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 2:48 بامداد امروز حادثه واژگونی یک دستگاه بونکر به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه جرثقیل و لودر به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب خیابان لنگری در محدوده میدان نوبنیاد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: عوامل آتش نشانی پس از حضور در محل متوجه شدند که این بونکر با 20 تن بار بتن و سیمان در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان راننده کنترل وسیله را از دست داده و کامیون واژگون شده و وارد پایانه تاکسیرانی شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه راننده داخل خودرو محبوس شده بود، اظهار کرد: شدت حادثه به حدی بود که تعدادی از ستون ها و سقف های پایانه تاکسیرانی تخریب شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین کامیون کرده و راننده 40 ساله را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتادن بونکر حامل 20 تن بتن روی پایانه تاکسیرانی نوبنیاد تهران

افتادن بونکر حامل 20 تن بتن روی پایانه تاکسیرانی نوبنیاد تهران