مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 09:112016-08-30دانش

اختصاص 670 میلیارد تومان در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض به دانشجویان در سال 95


میزان اعتبارات اختصاص یافته به دانشجویان در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض در سال 93، مبلغ 260 میلیارد تومان بوده است که این میزان در سال 94، - به370 میلیارد تومان و در سال 95 به 670 میلیارد تومان خواهد رسید.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برنامه تلویزیونی پرسمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: بدون شک این دو شهید بزرگوار الگوی خوبی برای همه مسئولان و کارمندان هستند.

وی در ادامه به تسهیلات ارائه شده به دانشجویان توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اشاره کرد و افزود: در سال گذشته تسهیلات هدفمندتر و موثرتر شده و مبلغ نه میلیارد و دویست میلیارد تومان به دانشجویان استان سمنان تسهیلات مختلفی از قبیل ازدواج، ودیعه مسکن و غیره تخصیص یافته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اختصاص دو میلیارد و ششصد میلیارد تومان اعتبار برای بهبود فضای خوابگاهی و حل مشکلات جاری دانشگاه های استان سمنان خبر داد.

فرهادی در ادامه با مقایسه میزان اعتبارات تخصیص یافته جهت کمک به دانشجویان در سال های اخیر، گفت: میزان اعتبارات اختصاص یافته به دانشجویان در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض در سال 93، مبلغ 260 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 670 میلیارد تومان در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض به دانشجویان در سال 95

اختصاص 670 میلیارد تومان در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض به دانشجویان در سال 95