مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 05:562016-08-30اقتصادي

فرماندار خمینی شهر: مبارزه با اشرافی گری از خصوصیات شهیدان باهنر و رجایی بود


ساده زیستی، مبارزه با اشرافی گری و مرفهان بی درد از خصوصیات اصلی شهیدان باهنر و رجایی بود، مسؤولان امروز کشور باید به این خصوصیت عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خمینی شهر، احمد رضوانی دوشنبه شب در جمع مردم خمینی شهر به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: شخصیت شهیدان رجایی و باهنر الگوی همه مدیران و خدمتگزاران مردم است.

وی با اشاره به اینکه اولین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر توکل به خداوند و استعانت از درگاه الهی بود، گفت: اعتقاد به ولایت مداری، آرمان های امام راحل(ره)، پایبندی به ارزش ها و اصول انقلاب از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود.

رضوانی تصریح کرد: ویژگی اصلی شهیدان باهنر و رجایی مردمی بودن آن ها بود، آن ها همه چیز را برای مردم می خواستند نه برای خودشان.

فرماندار خمینی شهر با بیان اینکه در چهار دهه گذشته همه دولت ها به سهم خود به مردم خدمت رسانی کرده اند، افزود: با روی کار آمدن دولت یازدهم شاهد کاهش 40 درصدی درآمدهای ارزی و نفتی بودیم و در سال 93 با تقویت بازار فروش نفت متأسفانه با کاهش قیمت نفت مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه دولت های غربی و به ویژه کشور عربستان و حکام خائن آل سعود علیه نظام ایران در کاهش قیمت نفت توطئه کردند، بیان داشت: در سال 92 تورم اقتصادی کشور 45 درصد بود ولی امسال این تورم به زیر ده درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خمینی شهر: مبارزه با اشرافی گری از خصوصیات شهیدان باهنر و رجایی بود

فرماندار خمینی شهر: مبارزه با اشرافی گری از خصوصیات شهیدان باهنر و رجایی بود