مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 21:502016-08-29بين الملل

خونریزی مغزی رییس جمهوری ازبکستان و احتمال گزینه جانشینی


" - همزمان با اعلام خانواده اسلام کریم اوف رییس جمهوری ازبکستان که وی به علت خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شده و هر گونه گمانه زنی درمانی هنوز زود است، احتمال جانشینی شوکت میرزایف نخست وزیر این کشور مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پایگاه خبری روسی زبان فرقانه که خبر بستری شدن رییس جمهوری ازبکستان را زودتر از دیگر رسانه ها منتشر کرده بود نوشته است، وضعیت اسلام کریم اوف امیدوار کننده نیست.

دانیل کریم اوف سردبیر این پایگاه اعلام کرد: از هم اکنون نخست وزیر ازبکستان به عنوان جانشین رییس جمهوری تعیین شده است و از همه بیشتر شانس دارد.

روزنامه روسی ماسکوفسکی کامسامولتس به نقل از سردبیر پایگاه فرقانه نوشت: میرزایف ضمن نزدیک بودن به خانواده رییس جمهوری کنونی ازبکستان بین جامعه نخبگان این کشور نیز محبوبیت دارد.

دانیل کریم اوف همچنین معتقد است که مانند زمان مرگ لئونید برژنف یکی از رهبران شوروی، خبر درگذشت اسلام کریم اوف نیز چند روز دیرتر اعلام خواهد شد.

براساس گزارش های انتشار یافته، دیروز همزمان با اعلام خبر بستری شدن اسلام کریم اوف لئو باکریا بهترین پزشک و جراح قلب روسیه با شهرت جهانی برای درمان وی عازم تاشکند شد.

براساس زندگینامه موجود، اسلام عبدالغنی یویچ کریم اوف که در سمرقند از پدر و مادرتاجیک بدنیا آمده، در رشته های اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خونریزی مغزی رییس جمهوری ازبکستان و احتمال گزینه جانشینی

خونریزی مغزی رییس جمهوری ازبکستان و احتمال گزینه جانشینی