مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 21:102016-08-29سياسي

وزیر بهداشت: رابطه ایران و لبنان اعتقادی است


سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تاریخچه روابط مشترک ایران و لبنان، اظهار داشت: رابطه ایران و لبنان راهبردی نیست بلکه اعتقادی است و ما هیچ گاه دو ملت از همدیگر جدا نمی دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ وزیر بهداشت در حاشیه دیدار وزیر صنایع لبنان در ستاد وزارت بهداشت گفت: در دیدارهایی که با وزیر صنایع لبنان در بیروت و ایران داشتیم درخصوص ثبت داروهای ایران در لبنان و همچنین ثبت داروهای لبنانی در ایران توافق کردیم البته بی توفیق نبودیم اما آنگونه که انتظار داشتیم این کار پیش نرفته است.

وی افزود: همچنین ما به حضور سرمایه گذاران و تجار مشترک در صنایع دارویی و تجهیزات در دو کشور علاقه مند بودیم که در این زمینه نیز موفقیت چشمگیری نداشتیم.

وزیر بهداشت گفت: در زمینه های دارو، سرمایه گذاری مشترک و اقداماتی که باعث حمایت مالی از دریافت کنندگان خدمات شود، بنا شد کارگروهی را تشکیل دهیم و امیدواریم که در آینده شاهد ارتقای روابط تجاری دو کشور در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی باشیم.

هاشمی با اشاره به تبادل دانشجویان بین دو کشور از سالهای گذشته، تصریح کرد: فارغ التحصیلانی هستند که در ایران یا لبنان تحصیل کرده و باعث افتخار هستند و حتما همکاری های آموزشی و علمی ادامه پیدا خواهد کرد و دو کشور از تجربیات همدیگر نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: رابطه ایران و لبنان اعتقادی است

وزیر بهداشت: رابطه ایران و لبنان اعتقادی است