مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 21:062016-08-29سياسي

داعش شکست هایش را «امتحان مومنین» توصیف کرد


گروهک تروریستی "داعش" ضمن اعتراف به شکست های اخیر خود در سوریه، عراق و لیبی، در ادعایی تمسخر آمیز این شکست ها را "امتحان الهی مؤمنین" توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروهک تروریستی داعش با اذعان به این که نبردهای اخیر به نفع جبهه مقابل (مقاومت اسلامی) بوده است، شرایط کنونی خود را مشابه شرایط زمان رسول الله(ص) دانست و ادعا کرد: "امروز تاریخ جنگ احزاب را با اختلاف گروه ها و شخصیت ها تکرار می کند، هر روز که می گذرد صفوف گروه ها مانند صفوف گروه ها در جنگ خندق، شفاف تر می شود".

سایت "عربی 21" با انتشار این خبر نوشت: گروهک تروریستی داعش همچنین وعده های تکراری خود در زمینه فتح روم و شبه جزیره عربستان را به وعده های رسول خدا(ص) به برخی صحابه درباره [فتح ایران و شکست دادن ساسانیان و] که منافقان درباره آن تردید داشتند - تشبیه کرده است.

گروهک تروریستی داعش در پایان خطاب به عناصر خود، بر ضرورت در پیش گرفتن صبر تاکید کرد و از آنها خواست به نزدیک بودن زمان عملی شدن حدیث "تغزون جزیره العرب، فیفتحها الله، ثم فارس، فیفتحها الله.

ثم تغزون الروم، فیفتحها الله، ثم تغزون الدجال، فیفتحه الله"،( شما با ساکنان جزیره العرب می جنگید و آنجا را فتح می کنید سپس با فارس می جنگید و آنرا نیز فتح می نمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش شکست هایش را «امتحان مومنین» توصیف کرد

داعش شکست هایش را «امتحان مومنین» توصیف کرد