مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 17:262016-08-29بين الملل

هشدار نماینده فرانسوی نسبت به افشای اسناد محرمانه دفاعی کشور توسط اولاند


یک نماینده جمهوری خواه فرانسوی با ارسال نامه ای به وزیر دفاع این کشور نسبت به خطر افشای اسناد طبقه بندی و اطلاعات محرمانه دفاعی فرانسه توسط رییس جمهور این کشور هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، اریک کیوتی نماینده حزب جمهوری خواه فرانسه با ارسال نامه ای به ژان ایو لودریان وزیر دفاع این کشور نسبت به افشای اطلاعات محرمانه دفاعی فرانسه توسط فرانسوآ اولاند رییس جمهور این کشور نزد خبرنگاران روزنامه فرانسوی لوموند هشدار داد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، ژرار داوه و فابریس لوم خبرنگاران روزنامه فرانسوی لوموند که نویسندگان کتابی منتشره در ماه اکتبر جاری در خصوص رییس جمهور فرانسه مبتنی بر حدود 60 مصاحبه با وی هستند، نخستین سری مقالات خود را در اختیار این روزنامه قرار دادند که در یکی از این مقالات آنها اقدام به انتشار یک سند طبقه بندی شده محرمانه دفاعی درباره تدارک حملات فرانسه به سوریه طی تابستان سال 2013 که در نهایت نیز انجام نشد، کردند.

اریک کیوتی نماینده جمهوری خواه فرانسه در نامه خود به ژان ایو لودریان وزیر کشور فرانسه اعلام کرده که خبرنگاران لوموند طی مقاله خود اعلام کرده اند که در دفتر ریاست جمهوری فرانسه یادداشت های محرمانه دفاعی بسیاری موجود است که رییس جمهور بطور ویژه درباره یکی از این یادداشت ها که آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده فرانسوی نسبت به افشای اسناد محرمانه دفاعی کشور توسط اولاند

هشدار نماینده فرانسوی نسبت به افشای اسناد محرمانه دفاعی کشور توسط اولاند