مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 17:102016-08-29اجتماعي

تجهیزتالاب بین المللی گندمان به دوربین های مداربسته حفاظتی


تالاب بین المللی گندمان در شهرستان بروجن به دوربین های مداربسته حفاظتی مجهزشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری گفت: برای تجهیز این تالاب به دوربین های حفاظتی ،لایروبی و تکمیل بند خاکی یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

احمدی با اشاره به نصب 10 دوربین حفاظتی مادر در طول این تالاب گفت: پارسال نیز تالاب چغاخوربه دوربین دیدبان دیجیتال مجهز شده است.

شهرام احمدی افزود: با نصب دوربین دیجیتالی در منطقه حفاظت شده دو تالاب مطرح منطقه، امکان تخلف شکارچیان غیرمجاز به حداقل ممکن کاهش یافت.

وی جلوگیری ازآتش سوزی و اطفاء حریق به موقع را ازدیگرمزایای تجهیز دوربین مدار بسته درمناطق حفاظت شده است،که با تمهیدات دولت تدبیر و امید به سرانجام رسید.

احمدی با اشاره به استقراربیش از35هزارپرنده مهاجر تابستانه درتالابهای بروجن گفت:برای حفاظت این گونه های جانوی آبزی وکنارآبزی علاوه بر پایگاه های ثابت درمناطق حفاظت شده گندمان و چغاخور یک گروه سیار نیز به صورت شبانه روز در حال گشت زنی است.

وی تاکیدکرد: با کنترل و بررسی ماموران دامپزشکی و محیط بان محلی مستقر درچهارمحال و بختیاری تاکنون بیماری خطرناک آنفولانزا بین پرندگان مهاجر و محلی مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزتالاب بین المللی گندمان به دوربین های مداربسته حفاظتی

تجهیزتالاب بین المللی گندمان به دوربین های مداربسته حفاظتی