مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 15:552016-08-29سياسي

واکنش دادستان تهران به حواشی حجاب پرستاران


دکتر جعفری دولت آبادی ضمن انتقاد از برخی حواشی ایجاد شده در خصوص اظهارات اخیر خود پیرامون ادعای حق آرایش به پرستاران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، نشست دادستانی تهران با موضوع پیش گیری و مقابله با سرقت، روز یکشنبه هفتم شهریور ماه سال جاری با حضور سرپرستان نواحی، روسای دوایر نظارت بر زندان ها، قضات شعب ویژه سرقت، سردار محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران و دیگر مسوولان انتظامی، به ریاست دکتر جعفری دولت آبادی دادستان تهران برگزار گردید.

در این جلسه دادستان تهران با اشاره به جلسات برگزار شده پیرامون جرم سرقت طی سال گذشته و تشکر از اقدامات پلیس در جهت دستگیری محکومان متواری سرقت، اظهار داشت: پس از اجرای موفق راه اندازی شعب تحقیق ویژه سرقت در سال گذشته، تشکیل شعب ویژه اجرای احکام سرقت در برنامه دادستانی تهران برای سال جاری قرار گرفته است و از مزایای آن، تمرکز اقدامات دادستانی و پلیس بر پرونده های سرقت، به روزرسانی آمار این جرم و پیگیری وضعیت متهمان و محکومان این گونه پرونده ها است.

دادستان تهران اعلام کرد در حال حاضر ماهیانه 9000 فقره پرونده سرقت به دادسرای تهران وارد می شود که اعم از پرونده های منتهی به صدور کیفرخواست و پرونده هایی است که با صدور قرار منع یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دادستان تهران به حواشی حجاب پرستاران

واکنش دادستان تهران به حواشی حجاب پرستاران