مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 15:402016-08-29حوادث

عمویی که 2 برادرزاده خود را کشت


معمای کشف استخوان های جسد 2 کودک خردسال آبادانی پس از یک ماه سکوت با اعتراف عموی این دو کودک به قتل آنها فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا اوایل مرداد امسال بود که ماموران پلیس آبادان در جریان ناپدید شدن 2 کودک در روستای خضرنبی(ع) قرار گرفتند و برای ردیابی این دختر و پسر خردسال وارد عمل شدند.

ماموران با پی بردن به اختلاف پدر و پدربزرگ این 2 کودک با یکدیگر، احتمال دادند پدربزرگ این خانواده برای انتقام گیری از پسرش، نوه های خود را ربوده و با این فرضیه پدربزرگ 55 ساله برای تحقیقات بیشتر دستگیر شد.

پدربزرگ خودش را بی گناه معرفی می کرد اما با گذشت چهار روز از ناپدید شدن بچه ها ماموران در تماس برادر این پدربزرگ با سناریوی هولناکی روبه رو شدند.

ماموران به خانه پدر بزرگ رفته و زمانی که پای در حیاط این خانه گذاشتند با استخوان های 2 جسد که داخل پتویی پیچیده شده بود روبه رو شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که روی اجساد آهک ریخته شده و به همین دلیل، قابل شناسایی نبودند که در این مرحله استخوان ها برای آزمایش DNA به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از پدربزرگ خانواده به صورت ویژه آغاز شد.

پدربزرگ وقتی شنید استخوان های نوه هایش درحیاط خانه اش پیدا شده گفت:با پسرم اختلاف داشتم ولی به نوه هایم آزاری نرساندم و نمی دانم چه کسی دست به این جنایت زده و چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمویی که 2 برادرزاده خود را کشت

عمویی که 2 برادرزاده خود را کشت