مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 14:302016-08-29دانش

تبلیغات وزارت علوم در مورد وامی که به دانشجویان نمی دهد!


ما به تمام دانشجویان دکترای متقاضی دارای شرایط وام پرداخت خواهیم کرد و به هر دانشجوی دکترای پژوهش محور نیز ماهانه حدود 700 هزار تومان پرداخت خواهد شد.

- بر اساس مصوبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال 88 به هر یک از دانشجویان دوره دکتری دانشگاه های سراسری که موفق به دفاع از رساله خود می شدند به عنوان حق الزحمه و کمک هزینه از 5میلیون تا 10 میلیون تومان پژوهانه بلاعوض تعلق می گرفت اما از مهرماه سال 93 و بر اساس مصوبات جدید وزارت علوم مقرر شد که به جای این کمک هزینه بلاعوض، به هر کدام از دانشجویان دوره دکتری ماهیانه 500هزار تومان وام پژوهانه پرداخت و پس از فراغت از تحصیل از آن ها باز پس گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک بر اساس دستورالعمل اعطای وام ویژه دانشجویان دکتری تخصصی مصوب وزارت علوم در آبان 93 مقرر شد با حذف کمک هزینه رساله دکتری که پیش از آن به صورت بلاعوض به دانشجویان دوره دکتری پرداخت می شد، از آن پس به دانشجویان روزانه دکتری که مراحل آزمون جامع و دفاع از پیشنهاده طرح رساله دکتری را با موفقیت گذرانده باشند ماهیانه 500 هزارتومان وام کمک هزینه پرداخت شود.

طرح مسئولین وزارت علوم در حذف پژوهانه بلاعوض دانشجویان دوره دکتری و تبدیل آن به وام ماهیانه آن هم با شرایط سخت و پیچیده این گمانه را ایجاد کرد که مسئولین به دلیل کسری بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات وزارت علوم در مورد وامی که به دانشجویان نمی دهد!

تبلیغات وزارت علوم در مورد وامی که به دانشجویان نمی دهد!