مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 08:352016-08-29سياسي

دیدارطلاب اهل سنت حوزه های علمیه کشوربا تولیت آستان قدس رضوی


داعش توطئه ای برای تضعیف جبهه مسلمانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صداوسیما "حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی دیروزدر دیدار با روحانیون و طلاب اهل سنت حوزه های علمیه کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان و هرمزگان در تالار ولایت حرم مطهر رضوی افزود: صهیونیسم با راه انداختن جبهه ای با نام اسلام اما علیه اسلام، درصدد تضعیف مسلمانان و ارتش های اسلامی بوده است تا موضوع فلسطین را تحت الشعاع تحولات گروه های تکفیری و داعشی قرار دهد.

اوبا برشمردن نمونه هایی از خشونت داعش، این رفتارهای غیر انسانی را که به نام اسلام صورت می گیرد، توطئه ای از جانب صهیونیسم و استکبار جهانی دانست.

تولیت آستان قدس رضوی پناه جستن به آموزه های اسلام و ائمه اطهار(ع) را تنها راه نجات انسان معاصر از وسوسه ها و انحرافات شیاطین نفسانی و خارجی دانست و گفت: بشریت به مقدار بهره از آموزه های اسلام و سیره اوصیاء پیامبر(ص) راه سعادت را طی می کند .

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی همچنین با تاکید بر زیارت با معرفت افزود: زیارت با معرفت مدرسه انسان سازی و مایه تحولات بزرگ برای آدمی خواهد شد.

او با اشاره به حدیث سلسله الذهب تصریح کرد: این حدیث مبارک دعوتی برای همه حق جویان و آزادگان ،ورود به د ژ مستحکم خداوند و اهل بیت عصمت و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارطلاب اهل سنت حوزه های علمیه کشوربا تولیت آستان قدس رضوی

دیدارطلاب اهل سنت حوزه های علمیه کشوربا تولیت آستان قدس رضوی