مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 00:252016-08-28بين الملل

کشته شدن 28 نیروی دولتی لیبی در درگیری با تروریستهای داعش در سرت


" به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ منابع بیمارستانی به خبرگزاری رویترز اعلام کردند دست کم 28 تن از نیروهای وابسته به دولت وحدت ملی لیبی در درگیری با عناصر تروریستی داعش در شهر ساحلی سرت در شرق طرابلس کشته و بیش از 180 تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش منابع بیمارستانی این نیروها روز یکشنبه در حین پیشروی به سوی آخرین مواضع عناصر تروریستی داعش در شهر سرت کشته یا زخمی شدند.

درگیری ها بین نیروهای دولتی لیبی با تروریست های داعش در شهر سرت در 450 کیلومتری شرق طرابلس پس از یک هفته توقف روز یکشنبه از سرگرفته شد و این نیروها توانستند بخش های وسیعی ازآخرین مواضع تروریست ها را نیز تحت کنترل خود درآورند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از سرت، در همین حال رضا عیسی سخنگوی عملیات ویژه علیه عناصر داعش در شهر سرت تحت عنوان بنیان مرصوص به خبرگزاری فرانسه گفت آخرین مرحله از این عملیات با هدف پاکسازی کامل شهر سرت از تروریست های داعش از صبح روز یکشنبه با مشارکت 1000 تن از نیروهای دولتی آغاز شد عیسی افزود نیروهای دولتی در عملیات روز یکشنبه با پشتیبانی آتش سنگین توپخانه تقریبا دو منطقه دیگر تحت سیطره عناصر داعش در شمال و شرق شهر سرت را آزاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 28 نیروی دولتی لیبی در درگیری با تروریستهای داعش در سرت

کشته شدن 28 نیروی دولتی لیبی در درگیری با تروریستهای داعش در سرت