مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 22:562016-08-28اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر: مشکل تردد دانش آموزان روستای آلگزیر رفع می شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: مشکل تردد دانش آموزان روستای آلگزیر به شهرهای مجاور با افتتاح مدرسه این روستا رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، موسی رضایی امشب در آیین کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه خیر ساز روستای آلگزیر و الحاق دو کلاس درس به دبستان شهید باهنر روستای ارهان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: با احداث مدرسه 12 کلاسه خیر ساز روستای آلگزیر مشکلات کمبود فضای فیزیکی و ادامه تحصیل دانش آموزان در مدرسه فرسوده این روستا و رفت و آمد دانش آموزان روستای آلگزیر به شهرهای همجوار حل می شود.

وی با اشاره به کمبود منابع مالی موجود برای ساخت و بازسازی مدارس تصریح کرد: برای ساخت و نوسازی مدارس نیازمند حمایت بیشتر خیرین هستیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری کلاس های تخریبی را بازسازی و نوسازی کنیم.

رضایی با تاکید بر لزوم اتخاذ رویکرد ساخت و تجهیز مدارس بر اساس الگوهای استاندارد، ابراز امیدواری کرد: با حمایت خیرین، اهالی روستا و اداره کل نوسازی در کمترین زمان ممکن شاهد راه اندازی و بهره برداری از این پروژه باشیم.

در این آیین رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مجمع خیرین گفت: فعالیت خیرین نیکوکار ارزنده است چرا که با احساس مسؤولیت سعی می کنند در کنار دولت در راستای رفع مشکلات مهم ترین و پایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر: مشکل تردد دانش آموزان روستای آلگزیر رفع می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر: مشکل تردد دانش آموزان روستای آلگزیر رفع می شود