مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 20:462016-08-28اقتصادي

معاون عمرانی استاندار فارس شتاب تورم توسط دولت گرفته شد


جلو شتاب تورم توسط دولت گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از لامرد، خلیل رضاییان عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید جنگ آور فرمانداری لامرد و با حضور امام جمعه این شهر، مدیرکل شرکت ملی گاز فارس، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس این استان، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، فرماندار لامرد و دیگر مسؤولان محلی برگزار شد اظهار داشت: در هفته دولت امسال در استان فارس 928 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: این عدد از دهه فجر 94 تا هفته دولت سال 95 بوده است و در دهه فجر سال گذشته نیز میزان قابل توجهی از پروژه ها به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی استاندار فارس بابیان اینکه برای اینکه سرمایه گذاری صورت گیرد نیاز به ثبات اقتصادی وجود داشت گفت: کمکی که برجام کرد به نسبت به ثبات اقتصادی رسیدیم.

رضاییان ادامه داد: دولت تدبیر و امید بار اجرایی برجام با تیم توانمند انجام داد و برجام متعلق به نظام است و هیچ کس امروز ادعا ندارد که برجام ایراد ندارد بلکه با شرایطی که امروز در دنیا وجود دارد، برجام بهترین راهکار بود و در مقابل نمی توانیم بگوییم که آمریکا به راحتی می گذارد این مسیر طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عمرانی استاندار فارس شتاب تورم توسط دولت گرفته شد

معاون عمرانی استاندار فارس شتاب تورم توسط دولت گرفته شد