مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 20:412016-08-28فرهنگي

استاندار قزوین: پیشتازی قزوینی ها در عرصه خوش نویسی ستودنی است


استاندار قزوین با اشاره به پیشتازی قزوینی ها در عرصه خوش نویسی گفت: ابوالحسن محصص مستشاری استاد خوشنویسی عصر حاضر بود که بار دیگر خوشنویسی قزوین را زنده کرد و در گسترش بیشتر این هنر در این استان نقش بسزایی ایفا کرد.

- فریدون همتی در حاشیه چهارمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران در سرای سعدالسلطنه در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در حال حاضر وظیفه هنرمندان گسترش هنر و شناساندن هنرهای اصیل ایرانی، اسلامی به جهانیان است.

وی با اشاره به پیشتازی قزوینی ها در عرصه خوش نویسی بیان کرد: ابوالحسن محصص مستشاری استاد خوشنویسی عصر حاضر بود که دیگر بار خوشنویسی قزوین را زنده کرد و در گسترش بیشتر این هنر در این شهر نقش بسزایی ایفا کرد.

استاندار قزوین به کوشش خوشنویسان قزوینی در زمینه خط نستعلیق، نستعلیق شکسته، نثر و ثلث اشاره و تصریح کرد: به دلیل وجود خوشنویسان ملی و فراملی در این استان، استان قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران معرفی شده و به همین دلیل چهارمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران در استان قزوین برگزار شد که این امر در شناساندن تاریخ قزوین نقش بسزایی دارد.

همتی خاطرنشان کرد: فرهنگ جزو اصلی هر جامعه است که ریشه در ارزش ها و اعتقادهای آن جامعه دارد که به وسیله فرهنگ پویا می توان جامعه را در مسیر رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: پیشتازی قزوینی ها در عرصه خوش نویسی ستودنی است

استاندار قزوین: پیشتازی قزوینی ها در عرصه خوش نویسی ستودنی است