مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 19:552016-08-28سياسي

دیدار مسوولان شهری اصفهان با امام جمعه


آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، پیش از ظهر امروز با مدیران و مسئولان مناطق، سازمان ها و ستادهای وابسته به "معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اصفهان" دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، پیش از ظهر امروز با مدیران و مسئولان مناطق، سازمان ها و ستادهای وابسته به "معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اصفهان" دیدار کرد.

انصافا اصفهان در حوزه خدمات شهری آبرومند استایشان با بیان این که انصافا اصفهان در حوزه خدمات شهری آبرومند است، گفت: در همه مناطق 15 گانه شهرداری کارها به خوبی انجام می گیرد و امروز خدمات شهری اصفهان به عنوان الگو برای سایر کلانشهرها مطرح می باشد.

انتخاب جمالی نژاد اعتماد کامل به مدیریت شهر ایجاد کردنماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با تأکید بر اینکه در جابجایی شهردار نگرانی هایی در برخی حوزه ها احساس می شد، عنوان کرد: با وجود این مسائل پس از انتخاب جمالی نژاد این نگرانی ها برطرف و اعتماد کامل به مدیریت شهر ایجاد شد و وی با همکاری تمام معاونان شهرداری، شهرداران مناطق و افراد فعال در مدیریت شهری در راستای خدمت رسانی به شهروندان به صورت ویژه تلاش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسوولان شهری اصفهان با امام جمعه

دیدار مسوولان شهری اصفهان با امام جمعه