مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 19:462016-08-28سياسي

امام جمعه رفسنجان: وقف در حوزه امنیت سرمایه ای ماندگار است


وقف امنیت از سرمایه های ماندگار در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رفسنجان، حجت الاسلام عباس رمضانی پور عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، وقف را از کارهای ارزنده ای دانست که تأثیرات زیادی دارد و آن را سرمایه ای خواند که به جا می ماند.

وی بیان کرد: برای امنیت باید سرمایه گذاری کرد و این کار خیر وقف امنیت می تواند الگو باشد و مردم رفسنجان تنها در ساخت بیمارستان، مدرسه، مسجد و .

پیشگام نیستند، بلکه در حوزه امنیت نیز واقفان بزرگی هستند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در حالی که زیرساخت های انتظامی رفسنجان به ویژه ستاد فرماندهی این نیرو قدمت بالایی دارد و فرسوده شده است، ایجاد این زیرساخت می تواند کمک بزرگی باشد.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان نیز با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: خیرانی که در زمینه امنیت گام برداشتند دلسوزان مملکت هستند و با توجه به نیازی که در شهرستان داشتیم این کار خیر را ارج می نهیم.

وی توضیح داد: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و کمک به دولت و نظام این کار خیر از سوی خیر ابراهیمی انجام شده و ماندگار خواهد بود.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: خانواده آگاه و نظری هم که از خیران بنام این شهرستان رفسنجان هستند و در حوزه های مختلف کار خیر انجام دادند در احداث ساختما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رفسنجان: وقف در حوزه امنیت سرمایه ای ماندگار است

امام جمعه رفسنجان: وقف در حوزه امنیت سرمایه ای ماندگار است