مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 19:112016-08-28اقتصادي

به مناسبت هفته دولت 16 پروژه در سرپل ذهاب افتتاح شد


بهره برداری از 16 طرح در شهرستان سرپل ذهاب امروز با حضور معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در ششمین روز از هفته دولت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، بهره برداری از 16 طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی در شهرستان سرپل ذهاب امروز با حضور رضا رحیمی، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در ششمین روز از هفته دولت انجام گرفت.

این طرح ها با اعتبار 166 میلیارد تومان انجام گرفته که شامل مجتمع آب رسانی روستایی، کلنگ زنی کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا و مراکز درمانی روستاهای جابری، سراب گرم و بزمیرآباد و آغاز عملیات اجرایی ساختمان بانک کشاورزی بود.

افتتاح عملیات گازرسانی روستایی، لکه گیری و به سازی آسفالت جاده های روستایی، احداث فضای سبز، اصلاح معابر شهری به مساحت 85 هزار مترمربع و اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان و افتتاح ساختمان محیط بانی از جمله طرح ها و پروژه هایی بود که در این مراسم به بهره برداری رسید.

براساس گزارش فارس، پروژه پارک باغ نیایش به مساحت 7 هزار مترمربع و با اعتبار 600 میلیون تومان و پروژه پیاده روسازی خیابان نیایش با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/2700/ن10/ http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته دولت 16 پروژه در سرپل ذهاب افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت 16 پروژه در سرپل ذهاب افتتاح شد