مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 17:552016-08-28اقتصادي

وزیر صنایع لبنان : فرش ایران را به اروپا و آفریقا صادر می کنیم


وزیر صنایع لبنان در بازدید از نمایشگاه فرش دستباف ایران گفت: لبنان می تواند دروازه صادرات فرش دستباف ایران به اروپا و آفریقا باشد.

- ؛ حسین حاج حسن وزیر صنایع لبنان که در راس یک هیات 70 نفره از صاحبان صنایع، بازرگانان و نمایندگان بخش اقتصادی و بانکی آن کشورشنبه شب وارد تهران شده است، با استقبال مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و مشایعت رییس مرکز ملی فرش ایران از سالن ها و غرفه های نمایشگاه فرش دستباف دیدن کردند.

وی پس از این دیدار ، فرش ایرانی را مصداق بارز نگاه ایرانیان به جهان و زندگی توصیف کرد و گفت: این نوع نگاه به زندگی که در فرش ایرانی هم موج می زند سرشار از انسان دوستی، احترام به طبیعت، مالامال از شور و عشق به زندگی و سرشار از صلح دوستی و مهر جهانی است.

حسین حاج حسن همچنین با ذکر اینکه مردم لبنان فرش ایران را می شناسند و آن را دوست دارند، اظهار امیدواری کرد که با توسعه روابط اقتصادی و تجاری دوکشور عده بیشتری از شهروندان لبنانی قدرت خرید فرش ایران را به دست آورند.

وزیر صنایع لبنان تاکید کرد: با توجه به رفع تحریم های ایران و بهبود و تغییر زندگی در لبنان، اکنون بیش از هر زمان دیگری فضا برای توسعه روابط اقتصادی تهران و بیروت مهیاست که درمیان کالاهای ایرانی، فرش می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد و علاوه بر مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنایع لبنان : فرش ایران را به اروپا و آفریقا صادر می کنیم

وزیر صنایع لبنان : فرش ایران را به اروپا و آفریقا صادر می کنیم