مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 17:112016-08-28سياسي

داعش حربه صهیونیسم برای سرپوش گذاشتن به مسئله فلسطین بود


صهیونیسم با راه انداختن جبهه ای با نام اسلام اما علیه اسلام، درصدد تضعیف مسلمانان و ارتش های اسلامی بوده تا موضوع فلسطین را تحت الشعاع تحولات گروه های تکفیری و داعشی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی داعش را توطئه ای برای تضعیف جبهه مسلمانان معرفی کرد و اظهار داشت: صهیونیسم با راه انداختن جبهه ای با نام اسلام اما علیه اسلام، درصدد تضعیف مسلمانان و ارتش های اسلامی بوده تا موضوع فلسطین را تحت الشعاع تحولات گروه های تکفیری و داعشی قرار دهد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با طرح این سوال که چرا تفکیری های مدعی اسلام، بر روی دشمنان اسلام شمشیر نمی کشند و مسلمانان بی گناه را به خاک و خون می کشند، افزود: آدمی اگر تحت آموزه ها و احکام صحیح اسلامی قرار نگیرد و در پرتوی انوار هدایتگر اوصیاء پیامبر نباشد به انحراف کشیده می شود.

رییسی در ادامه به جایگاه رفیع معصومین (ع) اشاره و با بیان این مطلب که اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزیدگانی از سوی خداوند متعال برای هدایت بشریت هستند، تصریح کرد: بشریت به میزان بهره از آموزه های اسلام و سیره اوصیاء پیامبر(ص) و در پرتوی عمل به واجبات و ترک محرمات الهی راه سعادت را طی می کند و به خداوند متعال نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش حربه صهیونیسم برای سرپوش گذاشتن به مسئله فلسطین بود

داعش حربه صهیونیسم برای سرپوش گذاشتن به مسئله فلسطین بود