مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 16:512016-08-28بين الملل

جزیره الخالدیه کاملا آزاد شد


نیروهای بسیج مردمی، پلیس فدرال و نیروهای امنیتی عراق توانستند منطقه «البوکنعان» آخرین نقطه در اشغال تروریست ها در منطقه «جزیره الخالدیه» را پاکسازی کرده و این منطقه را از دست تروریست ها خارج سازند.

- نیروهای بسیج مردمی، پلیس فدرال و نیروهای امنیتی عراق توانستند منطقه البوکنعان آخرین نقطه در اشغال تروریست ها در منطقه جزیره الخالدیه را پاکسازی کرده و این منطقه را از دست تروریست ها خارج سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جزیره الخالدیه منطقه ای در شرق شهر الرمادی که از زمان اشغال عراق از سوی آمریکا در اختیار تروریست های القاعده و سپس به دست داعش افتاد و در طول زمان اشغال، آمریکایی ها از آزادسازی این منطقه عاجز ماندند تا اینکه بامداد امروز سرانجام تمامی این منطقه پاکسازی شد و کاملا به آغوش عراق باز گشت.

نیروهای الحشد الشعبی، ارتش و نیروهای پلیس فدرال و یگان مبارزه با تروریسم در تاریخ 9 مرداد گذشته عملیات آزادسازی این منطقه را آغاز کرده بودند.

شب گذشته نیروهای عراقی پس از درگیری های سنگین، تروریست ها را در نزدیکی رود فرات محاصره کردند و سپس توانستند با شناسایی تجمعات آنها و منهدم کردن یک تونل، بیش از 93 تروریست داعش را از پای در آورند و آخرین پایگاه داعش در جزیره الخالدیه را پاکسازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره الخالدیه کاملا آزاد شد

جزیره الخالدیه کاملا آزاد شد