مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 15:252016-08-28حوادث

اسیدپاشی روی تماشاگران صحنه دعوا


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در جریان یک نزاع خیابانی اقدام به اسیدپاشی به روی افراد حاضر در صحنه نزاع کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ساعت 23:15 روز پنجم شهریور ماه امسال وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان 24 متری باستانی پور به کلانتری 160 خزانه اعلام شد، که با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو جوان حدودا 30 ساله به نام های میثم و آرمان از ناحیه صورت و بدن مورد اسیدپاشی قرار گرفته اند که بلافاصله هر دوی آنها برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند .

در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع اسیدپاشی و به دستور سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و با حضور کارآگاهان اداره شانزدهم در بیمارستان مشخص شد که یکی از دو مصدوم اسیدپاشی به نام آرمان از ناحیه چشم مورد آسیب شدید قرار گرفته و به همین علت تحت عمل جراحی قرار گرفته و امکان تحقیقات از وی وجود ندارد، لذا کارآگاهان به تحقیق از دومین مصدوم پرونده اسیدپاشی به نام میثم پرداختند .

میثم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : به همراه دوستانم در پارک نشسته بودیم که از سر و صدایی که حدودا 40 متر آن طرف تر ایجاد شده بود و همچنین اظهارات دوستانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسیدپاشی روی تماشاگران صحنه دعوا

اسیدپاشی روی تماشاگران صحنه دعوا