مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 14:462016-08-28حوادث

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد کشف بیش از 1.5 تن تریاک در ورودی اصفهان


فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: محموله هزار و 415 کیلویی تریاک که با کامیونی کشنده از جنوب کشور به مقصد تهران در محور شهرضا ـ اصفهان در حرکت بود توسط ماموران پلیس توقیف شد.

- سردار عبدالرضا آقاخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دستگیری 11 قاچاقی و کشف بیش از چهار تن تریاک و حشیش در 72 ساعت گذشته اظهار کرد: محموله یک هزار و 415 کیلویی تریاک که با کامیونی کشنده از جنوب کشور به مقصد تهران در محور شهرضا ـ اصفهان در حرکت بود در ورودی های اصفهان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و توقیف شد.

وی از دستگیری دو نفر از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت: قاچاقچیان در اقدامی حرفه ای با رنگ آمیزی و جوشکاری 1415 بشکه مواد شیمیایی، مواد مخدر را درون آن ها جاساز کرده بودند که با هوشیاری و زیرکی مأموران پلیس از توزیع این محموله در کشور جلوگیری شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از کشف 676 کیلو و 712 گرم تریاک و حشیش خبر داد و عنوان کرد: در عملیاتی دیگری که توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد در اقدامی به موقع مقدار زیادی تریاک و حشیش را کشف و توقیف کردیم.

آقاخانی در ادامه صحبت های خود از دو عملیات ویژه توسط یگان تکاوری مبارزه با مواد مخدر گفت و تصریح کرد: در مأموریت اول مأموران پلیس ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد کشف بیش از 1.5 تن تریاک در ورودی اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد کشف بیش از 1.5 تن تریاک در ورودی اصفهان