مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 14:362016-08-28فرهنگي

داوران مسابقه شعر و داستان «حافظان حرم» معرفی شدند


داوران مسابقه شعر و داستان یک دقیقه ای «حافظان حرم» معرفی شدند.

- داوران مسابقه شعر و داستان یک دقیقه ای حافظان حرم معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، در آستانه اختتامیه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه ای حافظان حرم، اسامی داوران هر دو بخش جایزه اعلام شد.

بر این اساس یدالله (شهاب) گودرزی، حمیدرضا شکارسری و سیداکبر میرجعفری داوران بخش شعر و ابراهیم زاهدی مطلق، علیرضا محمودی ایرانمهر و ابراهیم اکبری دیزگاه، داوران بخش داستان این رقابت بوده اند.

بنابر این گزارش، 6 داور شعر و داستان، فردا دوشنبه هشتم شهریورماه، برگزیدگان و تقدیری های مسابقه حافظان حرم را معرفی خواهند کرد که نفرات برگزیده این مسابقه، 2 سکه بهار آزادی و تقدیری های آن نیم سکه دریافت خواهند کرد.

همچنین قرار است برگزیدگان این مسابقه با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، راهی مشاهد مشرفه کشور عراق و عتبات عالیات شوند.

مراسم اختتامیه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه ای حافظان حرم، روز دوشنبه 8 شهریورماه مقارن با روز ملی مبارزه با تروریسم، از ساعت 17 تا 19 در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در خیابان جمهوری اسلامی شهر مقدس قم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران مسابقه شعر و داستان «حافظان حرم» معرفی شدند

داوران مسابقه شعر و داستان «حافظان حرم» معرفی شدند