مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 14:302016-08-28فرهنگي

قیمت بلیت سینمای ایران با فیلم فرهادی نصف قیمت بلیت در آمریکا شد!


بر اساس این نرخ گذاری تازه، قیمت بلیت سینما به 4.

2 دلار می رسد که حدود نصف قیمت بلیت سینما در آمریکاست.

«تابناک» پیش از این با بررسی متوسط درآمد مردم ایران و آمریکا و مقایسه این متوسط درآمد با قیمت بلیت سینما در این کشورها تاکید داشت قیمت پیشین بلیت سینما نیز سه برابر آمریکا است.

- اکران فیلم فروشنده در شرایطی از این هفته آغاز می شود و همزمان پیش فروش این فیلم در حالی از ساعاتی پیش آغاز شده که تماشاگران برای دیدن هفتمین اثر اصغر فرهادی باید بلیت هایی 20 تا 50 درصد گران تر از سایر فیلم های سینمایی را خریداری کنند اما چرا چنین اتفاقی برای این فیلم رخ داده و آیا تنها فروشنده با چنین شرایط ویژه ای مواجه شده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ اکران عمومی فیلم فروشنده از چهارشنبه دهم شهریورماه با 20 سالن سینما در تهران و 15 سالن در شهرستان ها شروع می شود و بعد از یک هفته، به تعداد سالن های این فیلم افزوده خواهد شد.

آن گونه که علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران خبر داده، شرایط نمایش فیلم در سینماهای حوزه هنری فراهم شده و فروشنده سینمای آزادی را هم برای اکران در اختیار خواهد داشت.

در آستانه اکران این فیلم سینمایی اعلام شد که قیمت بلیت فروشنده 12 هزار تومان برای روزهای شنبه تا چهارشنبه و 15 هزار تومان برای روزهای پنجشنبه و جمعه خواهد بود و در واقع بلیت فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت سینمای ایران با فیلم فرهادی نصف قیمت بلیت در آمریکا شد!

قیمت بلیت سینمای ایران با فیلم فرهادی نصف قیمت بلیت در آمریکا شد!