مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 12:212016-08-28دانش

نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور فردا منتشر می شود


اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص در کنکور سراسری سال 95 بعد از ظهر دوشنبه 8 شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص در کنکور سراسری سال 95 بعد از ظهر دوشنبه 8 شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

علاقمندان به تحصیل در رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که در زمان انتخاب رشته تحصیلی، یک یا چند رشته از این کد رشته ها را در کنکور 95 در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود انتخاب کردند، می توانند نتایج اولیه و فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت را دوشنبه 8 شهریور مشاهده کنند.

در صورتی که داوطلبان حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده باشند لازم است برای انجام مصاحبه، معاینه و آزمون علمی یا مراحل مختلف گزینش همراه با مدارک لازم در تاریخ های مقرر(که از تاریخ 10 شهریور 95 به بعد خواهد بود) به آدرس تعیین شده از طرف مؤسسات (که در اطلاعیه اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت درج خواهد شد) مراجعه کنند.

مدارک لازم شامل چند قطعه عکس، اصل شناسنامه و چند نسخه کپی، اصل کارت ملی و چند نسخه کپی، اصل و کپی مدرک دیپلم و گواهی پیش دانشگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور فردا منتشر می شود

نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور فردا منتشر می شود