مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 11:462016-08-28سياسي

جدید ترین فهرست جلسات آموزش قرآن کشور منتشر شد


با تلاش رادیو قرآن، نسخه بروز شده فهرست معرفی جلسات قرآنی در استان های سراسر کشور به همراه نشانی، موضوع و زمان برگزاری جلسه، جهت بهره مندی خانواده ها منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، مدتی است جمع کثیری از مخاطبان رادیو قرآن در تماس های خود از نبود بانک مشخصی برای اعلام زمان و محل برگزاری جلسات قرآنی در استان های مختلف کشور اطلاع می دادند و به همین نسبت درخواست های فراوانی برای اعلام فهرستی از این جلسات در اقصی نقاط کشور مطرح شده بود.

شبکه رادیویی قرآن پیشتر و در ماه مبارک رمضان، بنابر همین درخواست های فراوان مردمی و اعلام نیاز وارد شده برای معرفی جلسات قرآنی که با حضور استادان قرآن کریم تشکیل می شوند، فهرست اولیه این جلسات در سراسر کشور را منتشر کرده بود.

در ادامه این روند و شکل گیری یک بانک اولیه از اطلاعات جلسات قرآنی، رادیو قرآن در اقدام دوم ضمن تماس با جمعی از اساتید قرآن کریم در استان های کشور، نسبت به تشکیل جلسه قرآن آنان در شهرهای مختلف کسب اطلاع کرده و مجموعه این اطلاعات را به همراه بیان نام استاد، محل برگزاری، ساعت و روز تشکیل و موضوع جلسه در قالب یک فهرست به تفکیک استان تهیه و تنظیم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدید ترین فهرست جلسات آموزش قرآن کشور منتشر شد

جدید ترین فهرست جلسات آموزش قرآن کشور منتشر شد