مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 10:102016-08-28فرهنگي

تفاهم نامه خرید و اهدای آثار استاد صنعتی در کرمان امضا شد


تفاهم نامه خرید و اهدای آثار زنده یاد استاد سید علی اکبر صنعتی و استاد علی خالقی با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در موزه هنرهای معاصر (صنعتی) کرمان امضا و مبادله شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، این آیین با حضور مسعود سلطانی فر، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در محل موزه هنرهای معاصر(صنعتی) برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین گفت: این آیین اقدام شایسته و قابل تقدیری است که توسط استاد علی خالقی هنرمند پیشکسوت کرمان انجام می شود.

محمدرضا علیزاده افزود: این استاد تصمیم گرفتند 28 اثر نقاشی، شامل 17 اثر مربوط به خودشان و 11 اثر مربوط به استاد سید علی اکبر صنعتی را که در اختیار ایشان است، به موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان اهدا کنند.

وی با بیان اینکه هر کدام از این آثار در نمایشگاه ها و گالری ها قیمت بالایی دارد گفت: به پاس این اقدام و حمایت استاندار و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبلغ یک میلیارد ریال در مقابل اقدام شایسته و بزرگ به استاد خالقی اهدا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: موزه هنرهای صنعتی کرمان یکی از موزه های غنی کشور و استان است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه خرید و اهدای آثار استاد صنعتی در کرمان امضا شد

تفاهم نامه خرید و اهدای آثار استاد صنعتی در کرمان امضا شد