موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 10:052016-08-28سياسي

رفع مشکل بیکاری پزشکان عمومی در گرو اجرای پزشک خانواده


عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت استفاده از پزشکان عمومی در پیکره حوزه سلامت تاکید کرد وگفت: اجرا نشدن طرح پزشک خانواده باعث شده همچنان مشکل بیکاری پزشکان عمومی پابرجا باقی بماند.

- یعقوب شیویاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به آمار مطرح شده مبنی بر بیکاری 40 هزار پزشک عمومی در کشور، افزود: متاسفانه به پزشکان عمومی در کشور بها داده نمی شود در صورتی که در اکثر کشورهای پیشرفته پزشک عمومی در راس حوزه سلامت است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پزشکان متخصص باید بیمارانی که از طریق پزشکان عمومی ارجاع داده می شوند را ویزیت کنند اما این موضوع در کشور ما بی اهمیت است و همین عامل سبب شده مطب پزشکان عمومی در کشور خالی بماند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: سرماخوردگی نیاز به مراجعه به پزشکان متخصص یا فوق تخصص ندارد؛ این اقدام هزینه بیماران را افزایش می دهد درحالی که پزشک عمومی به راحتی می تواند این بیماری را درمان کند.

وی یادآور شد: متاسفانه فرهنگ ارجاع در کشور جا نیفتاده است درحالی که باید با اطلاع رسانی درست و دقیق مراجعه به پزشکان عمومی فرهنگسازی شود تا مردم نیز در فعالیت پزشکان عمومی سهیم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل بیکاری پزشکان عمومی در گرو اجرای پزشک خانواده

رفع مشکل بیکاری پزشکان عمومی در گرو اجرای پزشک خانواده