مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 10:052016-08-28حوادث

دفن مردگان با جوازهای جعلی!


سرنخ پیگیری های مأموران حراست شهرداری مشهد درباره یکی از رانندگان آمبولانس حمل متوفیان که در مظان اتهام رشوه گیری از خانواده های مردگان بود، در حالی با صدور دستورات ویژه قضایی به تدفین فوت شدگان با جواز دفن های جعلی رسید، که تاکنون 3 نفر در این پرونده حساس بازداشت شده اند و صدها جواز دفن صادر شده از سوی اعضای این باند مورد بررسی های دقیق و کنکاش های پلیسی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای صدور جواز دفن های جعلی و تدفین مردگان در یکی از گورستان های حاشیه بولوارتوس مشهد، از آن جا آغاز شد که مأموران حراست شهرداری به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد، یکی از رانندگان آمبولانس حمل متوفیان در مظان اتهام رشوه گیری از خانواده یک فوتی قرار دارد، بنابراین آن ها با استفاده از شگردهای خاص اطلاعاتی، این راننده را زیر نظر گرفتند و در یک فرصت مناسب، خودروی آمبولانس را مورد بازرسی قرار دادند.

در نتیجه این بازرسی، دو عدد مهر مربوط به پزشکان عمومی که هر دو نفر آن ها قبلا در یکی از شرکت های پیمانکاری سازمان فردوس های مشهد مشغول به کار بودند، به همراه یک جلد دفترچه کامل برگه های جواز دفن شماره دار، کشف و ضبط شد.

با گزارش این موضوع به دادستانی مشهد توسط مأموران حراست و با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، این پرونده به شعبه 217 دادسرای عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن مردگان با جوازهای جعلی!

دفن مردگان با جوازهای جعلی!