مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 09:112016-08-28فرهنگي

ناطق به فارس خبرداد آثار تجار، فتاحی و انوری در لیست انتشار سوره مهر


مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری از سپری شدن مراحل پایانی 38 اثر و انتشار آنها از سوی سوره مهر خبرداد و گفت: در این فهرست کتاب هایی از راضیه تجار، - حسین فتاحی، منصور انوری و دیگر نویسندگان برجسته و حتی نوقلم دیده می شود.

ساسان ناطق، مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری، در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات " پیرامون انتشار آثار و برگزاری نشست های نقد اظهار داشت: در لیست انتشار نام حدود 38 اثر وجود دارد که در حال گذران مراحل انتشار هستند.

وی با بیان اینکه در میان این تعداد آثار نوقلمان و نویسندگان برجسته و شناخته شده نیز دیده می شود ابراز داشت: در این فهرست آثاری از راضیه تجار، منصور انوری، حسین فتاحی و.

دیده می شود.

وی افزود: این آثار تا پایان سال از سوی سوره مهر روانه بازار کتاب خواهند شد، کتاب های برگزیده هفتمین و هشتمن دوره جشنواره داستان انقلاب هم در میان این کتاب ها دیده می شود.

هدف از انتشار آثار نوقلمان پوشش گسترده و تلاش برای حمایت کتاب اولی هاست.

ناطق به برگزاری نشست های نقد و کارشناسی از سوی کارگاه قصه و رمان اشاره کرد و گفت: یکی از عادی ترین کارها بررسی و کارشناسی آثاری است که به دفتر هم از سوی هنرجویان و هم دفاتر حوزه هنری در استان ها واصل می شود، است، این آثار در صورت تایید روانه انتشارات می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناطق به فارس خبرداد آثار تجار، فتاحی و انوری در لیست انتشار سوره مهر

ناطق به فارس خبرداد آثار تجار، فتاحی و انوری در لیست انتشار سوره مهر