مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 08:562016-08-28حوادث

کشف کارگاه پول چاپ کنی در حاشیه تهران


ماموران پلیس به دنبال یک عملیات ویژه اطلاعاتی، موفق شدند یک کارگاه مجهز و مدرن چاپ اسکناس های جعلی در پاکدشت را شناسایی و اعضای این باند را دستگیر کنند؛ - در جریان این عملیات، مقادیر متنابهی اسکناس های جعلی 5، 10 و 50 هزار تومانی کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سلمان آدینه وند با اشاره به شناسایی و کشف یک کارگاه چاپ اسکناس جعلی در شرق تهران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی گسترده و هماهنگ پلیس، همکاران ما موفق شدند روز گذشته یک کارگاه چاپ اسکناس جعلی را در حاشیه پاکدشت شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: همکاران ما پس از ورود به این کارگاه مجهز و پیشرفته موفق شدند مقادیر قابل توجهی کاغذ مخصوص و همچنین لوازم و تجهیزات مدرن چاپ و جعل اسکناس را کشف و تعداد 3 نفر از اعضای این باند جعل اسکناس را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کارگاه مدرن، چندین برگه از اسکناس های چاپ شده و برش نخورده و همچنین مقادیر متنابهی اسکناس های تقلبی برش خورده کشف و ضبط شد که بر روی تعدادی از ایران چک های کشف شده، مهر یکی از شعب بانک خصوصی خ ، زده شده بود.

آدینه وند افزود: در جریان عملیات روز گذشته پلیس، بیش از ده میلیون تومان اسکناس جعلی و تقلبی در قالب اسکناس های 50 هزار ریالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کارگاه پول چاپ کنی در حاشیه تهران

کشف کارگاه پول چاپ کنی در حاشیه تهران