مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 08:162016-08-28سياسي

فرماندار شهرستان بهارستان: مسؤولان خدمتگزاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند


خانواده های معظم شهدا هیچ نیازی به مسؤولان ندارند اما مسؤولان باید با دیدار از این عزیزان روحیه جهاد و مقاومت را در خود تقویت کرده و خدمتگزاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بیژن سلیمان پور در دیدار با خانواده های معزز شهیدان غلامعلی رسولی و قربانعلی خالقی اظهار کرد: تکریم خانواده های شهدا وظیفه است چراکه این عزیزان با صبوری و گذشت از پاره تن خود، کاری بس عظیم انجام داده اند که هرکسی توان انجام این کار را ندارد.

وی بیان کرد: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه های امام راحل نثار کرده و با فداکاری عامل ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

فرماندار شهرستان بهارستان تصریح کرد: شهدا با دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به تکلیف خود عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل های آینده از وظایف سنگین مردم و مسؤولان است.

وی دیدار و رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا را تکلیف مسؤولان دانست و افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا باید سرلوحه امور مسؤولان باشد.

سلیمان پور در پایان متذکر شد: خانواده های معظم شهدا هیچ نیازی به مسؤولان ندارند اما مسؤولان باید با دیدار از این عزیزان روحیه جهاد و مقاومت را در خود تقویت کرده و خدمتگزاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان بهارستان: مسؤولان خدمتگزاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند

فرماندار شهرستان بهارستان: مسؤولان خدمتگزاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند