مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 05:102016-08-28اقتصادي

فروش دو برابری نفت بدون برجام امکان پذیر نبود


فروش دوبرابری و بیش از دو میلیون بشکه نفت یکی از دستاوردهای برجام است که اگر نبود امروز حتی حقوق کارمندان دولت را نیز نمی توانستیم پرداخت کنیم.

- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به برخی از انتقادها درباره بی ثمر بودن برجام گفت: فروش دوبرابری و بیش از دو میلیون بشکه نفت یکی از دستاوردهای برجام است که اگر نبود امروز حتی حقوق کارمندان دولت را نیز نمی توانستیم پرداخت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محمد باقر نوبخت شامگاه شنبه در نشستی با برگزیدگان و فعالان اقتصادی در خراسان شمالی به فشار اقتصادی پس از تحریم اشاره ای کرد و افزود: برنامه قدرت های بزرگ این بود که در گام های بعدی فروش نفت ایران را در مقابل تامین غذای ملت ایران محدود کنند که اگر چنین می شد نه تنها نمی توانستیم تورم را کنترل و کاهش دهیم، بلکه با بحران های غیرقابل پیش بینی رو به رو می شدیم.

وی به کاهش درآمدهای ارزی کشور و غیر قابل برگشت بودن پول حاصل از فروش نفت در قبل از برجام اشاره و تصریح کرد: سقوط قیمت نفت در سال های اخیر به قدری بحران آفرین بود که قدرت های بزرگ نفتی حتی عربستان و قطر با کسری بودجه چند میلیارد دلاری مواجه شدند.

نوبخت خاطر نشان کرد: اگر شرایط رفع تحریم و برجام در دولت یازدهم تحقق نمی یافت، امروز همچون سال های آخر دولت دهم، حتی توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش دو برابری نفت بدون برجام امکان پذیر نبود

فروش دو برابری نفت بدون برجام امکان پذیر نبود