مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 23:112016-08-27سياسي

آیت الله موسوی اردبیلی: بهبود اوضاع فرهنگی بر اخلاقیات جامعه تاثیرگذار است


اگر در کشور شاهد دروغ و تهمت هایی هستیم، باید بدانیم که اینها تابع برخی شرایط در کشور هستند، ولی عمل درست و بهبود شرایط و اوضاع فرهنگی می تواند در اصلاح بسیاری از مشکلات اخلاقی تاثیرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی در دیدار با وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار کرد: دولت باید بداند که این کشور هرچه دارد از مردم است و مردم در همه عرصه های پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بودند و باید این مردم را حفظ کرد.

وی با تاکید بر حل مشکلات مردم در عرصه های مختلف اضافه کرد: دولت به شکلی فعالیت کند که مردم آثار مثبت این فعالیت ها را در زندگی خود مشاهده کنند.

اگر آنان ببینند که سفره همان سفره قبلی است و حتی کوچکتر شده، مطمئنا نمی توانند فکر کنند که برنامه های دولت به خوبی در زندگی آنها تاثیر گذاشته است.

این استاد حوزه بیان کرد: دولتمردان همیشه به تشریح اقدامات مثبت خود می پردازند که ما نیز از آنها تقدیر می کنیم، فعالیت ها را باید در صحنه عمل درست کرد و مردم خود شاهد این اقدامات باشند.

وی با اشاره به اظهارات وزیر صنعت در خصوص مشکلات اخلاقی در جامعه گفت: اگر اوضاع در کشور در ابعاد مختلف اصلاح شود، قطعا بر اخلاقیات جامعه تاثیر خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله موسوی اردبیلی: بهبود اوضاع فرهنگی بر اخلاقیات جامعه تاثیرگذار است

آیت الله موسوی اردبیلی: بهبود اوضاع فرهنگی بر اخلاقیات جامعه تاثیرگذار است