مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 23:062016-08-27سياسي

با موضوع تشییع شهدای مدافع حرم نمایشگاه عکس قطعه 31 در قم برپا می شود


عکاس خبری قمی از برپایی نمایشگاه عکس از مراسم تشییع شهدای مدافع حرم با عنوان قطعه 31 در قم خبر داد.

- امیر حسامی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس تشییع شهدای مدافع حرم با عنوان قطعه 31 در قم اظهار کرد: حضور در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم و به تصویر کشیدن حس و حال خانواده های معزز این شهدا از فراموش نشدنی ترین لحظات عکاسی من است.

وی گفت: حال و هوایی که در مراسم تشییع شهداء مدافع حرم و وداع خانواده های آنان و چشمان گریان دختران و پسران خردسال آنان با پیکر شهدا وجود دارد را می توانم به جرات بگویم تاکنون در هیچ مراسم معنوی دیگری تجربه نکردم و تقریبا تمام عکاسان قمی که برای ثبت این لحظات به مراسم می آیند با چشمانی اشکبار به عکاسی می پردازند.

حسامی نژاد عظمت، صبر و بردباری خانواده های شهدای مدافع حرم را تداعی کننده رشادت ها و صبوری حضرت زینب(س) در کربلا عنوان کرد و گفت: این عظمت و بزرگی به حدی غیر قابل توصیف است که قاب دوربین های ما تنها بخش بسیار کوچکی از آن را به تصویر می کشد و متاسفیم که نمی توانیم حق مطلب را ادا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از حافظان و شهدای مدافع حرم هم سن و سال ما هستند و بارها آرزو کردیم که کاش موقعیتی پیش بیاید تا ماهم رهسپار حرم حضرت زینب(س) شده و با دوربین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با موضوع تشییع شهدای مدافع حرم نمایشگاه عکس قطعه 31 در قم برپا می شود

با موضوع تشییع شهدای مدافع حرم نمایشگاه عکس قطعه 31 در قم برپا می شود