مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 21:512016-08-27بين الملل

برای تسهیل در ارسال کمک ها دی میستورا خواستار توقف درگیری ها در سوریه شد


فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از طرف های درگیر در سوریه خواست به منظور تسهیل در ارسال کمک های انسان دوستانه در این کشور درگیری ها را متوقف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گروه های درگیر در سوریه را به توقف درگیری ها دعوت کرد.

استفان دی میستورا در بیانیه ای که شنبه (امروز) منتشر شد، گفت که برای تحویل کمک های انسان دوستانه به افراد محاصره شده در سوریه باید درگیری ها متوقف شوند.

دی میستورا در مورد خروج آخرین کاروان افراد مسلح از شهر داریا نیز تصریح کرد که بنا به دلایلی که مربوط به عوامل لوجستیکی و توافق حاصل شده بین افراد مسلح و دولت سوریه، این کاروان باید از جاده کاستیلو به هنگام برقراری آتش بس 48 ساعته عبور کند؛ ولی این افراد با این مسئله موافقت کرده اند؛ چرا که نیروهای دولت سوریه بر این محور تسلط دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری اسکای نیوز عربی، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اظهار داشت: از همه طرف های درگیر می خواهیم تلاش مضاعف کرده تا راه حل های پیشنهادی آن ها یکشنبه (فردا، 28 آگوست) را ارائه دهند .

پیشتر دی میستورا با آتش بس چند ساعته در حلب مخالفت کرده بود و آن را برای ارسال کمک ها ناکافی دانسته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تسهیل در ارسال کمک ها دی میستورا خواستار توقف درگیری ها در سوریه شد

برای تسهیل در ارسال کمک ها دی میستورا خواستار توقف درگیری ها در سوریه شد