مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 21:112016-08-27سياسي

معاون رییس جمهور: ریل گذاری درستی برای توسعه خراسان شمالی باید انجام شود


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: ریل گذاری درستی برای توسعه خراسان شمالی باید انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بجنورد، محمدباقر نوبخت امشب در برنامه سیمای خراسان شمالی اظهار کرد: باید یک ریل گذاری درستی برای توسعه استان خراسان شمالی انجام شود.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: برای این منظور، برنامه ششم بهترین فرصت برای توجه به خراسان شمالی است.

وی با اشاره به توجه دولت به خراسان شمالی افزود: از نخبگان استان می خواهیم تا ما با ارائه پیشنهاد ها و نظرات ما را برای رسیدن به اهداف در خصوص توسعه استان یاری کنند.

نوبخت با برشمردن مصوبات سفر خرداد سال گذشته رییس جمهور به خراسان شمالی هم تصریح کرد: توافق ما این بود 633 میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات اختصاص یافته و هزینه شود.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: در همین راستا حدود 38 درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به استان برای اجرای طرح ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به حضور خود در مراسم افتتاح 84 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت بیان داشت: همچنین فرصتی شد تا شماری از طرح های استان را از نزدیک ببینیم.

نوبخت اظهار کرد: بی گمان خراسان شمالی استانی پرظرفیت بوده که از نیروی انسانی خوبی برخوردار بوده که نظرات و تحلیل های اقتصادی آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: ریل گذاری درستی برای توسعه خراسان شمالی باید انجام شود

معاون رییس جمهور: ریل گذاری درستی برای توسعه خراسان شمالی باید انجام شود