مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 21:112016-08-27سياسي

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران خبر داد اجرای 4256 پروژه در استان تهران


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از اجرای 4 هزار و 256 پروژه با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 737 میلیارد تومان در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، نعمت الله ترکی امشب در جمع مسؤولان شهرستان پردیس اظهار داشت: در شهرستان پردیس با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر مسؤولان، یکدلی خوبی برقرار است و در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اداری و.

اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته که از این بابت بسیار خوشحال هستیم.

وی تصریح کرد: شهرداری پردیس نیز با حضور محمد لاله علی رغم مشکلات، کمبود اعتبار و تنگناهای موجود توانسته است آنچه لیاقت مردم شهرستان پردیس بوده، را با موفقیت انجام دهد.

ترکی با بیان اینکه در هفته دولت بنده نیز طبق فرمایش مقام معظم رهبری قسمتی از عملکرد مجموعه برنامه ریزی در استان تهران طی بیش از سه سال اخیر را اعلام می کنم، اظهار کرد: در سال 92 تعداد 954 پروژه با اعتبار یک هزار و 177 میلیارد تومان مصوب، عملیاتی و اجرایی شد و در هفته دولت آن سال به بهره برداری رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تصریح کرد: در سال 93 حدود یک هزار و 514 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 667 میلیارد تومان در استان تهران اجرایی شد و به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران خبر داد اجرای 4256 پروژه در استان تهران

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران خبر داد اجرای 4256 پروژه در استان تهران