مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 19:562016-08-27اجتماعي

رییس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد توقیف 338 موتورسیکلت طی مرداد ماه در کرمانشاه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از توقیف 338 دستگاه موتورسیکلت طی مرداد ماه سال جاری تعداد 338 دستگاه موتورسیکلت توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این استان خبر داد.

- محمد مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از توقیف 338 دستگاه موتورسیکلت طی مرداد ماه سال جاری تعداد 338 دستگاه موتورسیکلت توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خبر داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه راکبان این موتورسیکلت ها مورد آموزش قرار گرفتند، ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد با راکبان موتورسواری که قوانین رانندگی را رعایت نمی کنند و با اعمال و رفتارهای مخاطره آمیز خود امنیت مردم را به خطر می اندازند، برخود قانونی و قاطع خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برابر ماده 20 قانون رسیدگی به جرایم رانندگی، برخی از تخلفات پرخطر که زمینه ساز بروز حوادث رانندگی است، در قانون برای آن ها مجازات سخت گیرانه از جمله توقیف موتورسیکلت به مدت یک هفته برای بار نخست و یک ماه در صورت تکرار تخلف پیش بینی شده است.

این مقام انتظامی از جمله این جرایم را عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از محل پیاده رو، حرکات نمایشی و عبور از خط ویژه اتوبوس رانی عنوان کرد و متذکر شد: پلیس راهور به منظور پیشگیری از حوادث ران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد توقیف 338 موتورسیکلت طی مرداد ماه در کرمانشاه

رییس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد توقیف 338 موتورسیکلت طی مرداد ماه در کرمانشاه