مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 19:552016-08-27اقتصادي

تاسیس مراکز تجاری ایران در روسیه و ارمنستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تهران با اشاره به اینکه هدفگذاری استان در نخستین مرحله از توسعه صادرات، توجه به کشورهای مشترک المنافع است گفت: تاسیس مراکز تجاری ایران در دو کشور روسیه و ارمنستان به عنوان پیش نیازهای این بخش در دست اقدام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد امامی امین عصر امروز در نشست هم اندیشی تولید و صادرات محصولات کشاورزی که در محل استانداری تهران برگزار شد افزود: مذاکرات لازم با اتاق بازرگانی ایران و روسیه و دست اندرکاران این حوزه انجام شده و کارهای اداری برای تاسیس این مراکز به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در گام بعدی باید افراد علاقه مند به حضور در بازار روسیه آشنایی های لازم را در این خصوص کسب کنند اظهار کرد: این نشست در راستای ایجاد آشنایی تولیدکنندگان محصولات کشاورزی با شرایط و ویژگی های بازار روسیه برگزار شده است.

معاون استاندار تهران، اراده دولت را هموار کردن مسیر صادرات و رفع موانع این بخش دانست و گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال حرکت اقتصاد کشور به سمت اقتصاد چندمحصولی و غیر وابسته به نفت است.

وی با بیان اینکه راه مقابله با تحریم ها و تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه صادرات است تصریح کرد: بیش از 17 هزار واحد صنعتی در قالب کارگاه یا کارخانه در استان تهران فعال هستند که بسیاری از محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مراکز تجاری ایران در روسیه و ارمنستان

تاسیس مراکز تجاری ایران در روسیه و ارمنستان