مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 17:562016-08-27سياسي

نماینده مردم ایلام در مجلس: گرد و غبار با منشأ عراق مردم ایلام را می آزارد


نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: گرد و غبار با منشأ عراق مردم ایلام را می آزارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ایلام، سلام امینی ظهر امروز در نشست با شماری از مسؤولان رسانه های استان ایلام ایلام اظهار داشت: متاسفانه عمده کانون ریزگردهایی که وارد کشورمان می شود مربوط به کشور عراق است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور عراق به دلایلی از جمله عدم وجود ثبات سیاسی اولویت مقابله با این پدیده را ندارد.

وی ادامه داد: در نقاطی که چشمه ها و کانون های گرد و غبار وجود دارد در اختیار داعش بوده و هرگونه اقدام را از مسؤولان امر در کشور عراق را سلب کرده و باید همچنان با این موضوع از روش های دیگری مقابله کرد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: تذکری در این رابطه به رییس سازمان حفاظت محیط زیست ارائه شد تا دست کم برای همدردی با مردم منطقه غرب کشور به این نقاط سفری داشته باشد.

امینی تصریح کرد: احساس همدردی با مردم درگیر با این پدیده لازم و ضروری به نظر می رسد و باید مسؤولان امر دراین راستا چاره اندیشی کرده و این معضل را به طور کامل از بین ببرند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مجبورند در فصول گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم ایلام در مجلس: گرد و غبار با منشأ عراق مردم ایلام را می آزارد

نماینده مردم ایلام در مجلس: گرد و غبار با منشأ عراق مردم ایلام را می آزارد